x تبلیغات
تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تعمیر گیربکس بنز E350 با یکسال گارانتی

 

تعمیر گیربکس بنز E350 با یکسال گارانتی

ما بسیار مطمئن هستیم که خدمات عالی تعمیرات گیربکس اتوماتیک را ارائه می دهیم که اکثر آنها با گارانتی یک ساله ارائه می شوند ، گیربکس کار ایرانیان با بیش از 20 سال سابقه تخصصی در زمینه تعمیرات گیربکس تمام خدمات خود را با ضمانت ارائه می دهد. تعمیر گیربکس بنز E350 به دست تعمیرکاران متخصص در گیربکس کار ایرانیان بیسپارید.

تماس فوری
کلیک کنید

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

گیربکس مرسدس بنز E350

خدمات گیربکس مرسدس بنز E350 ارائه شده توسط گیربکس کار ایرانیان:

  • تعمیر گیربکس
  • تعویض فیلتر گیربکس
  • فلاش انتقال
  • ترمیم انتقال
  • تعویض سیال انتقال
  • خدمات انتقال کامل مرسدس بنز E350 شامل تعویض مایع، واشر، تعویض فیلتر، شستشو، بازرسی شلنگ و تشت و یک بازرسی چند نقطه ای رایگان در سایر قطعات است.

در گیربکس کار ایرانیان، تکنسین های ما در تعمیر گیربکس مرسدس بنز E350 تخصص دارند و دارای گواهی معتبر هستند. بررسی های آنلاین بخش خدمات ما را بررسی کنید تا ببینید چرا هزاران نفر از مالکان مرسدس بنز E350 ما را برای تعمیر خودرو سریع، مقرون به صرفه و قابل اعتماد انتخاب می کنند.

مطلب پیشنهادی: خرید قطعات گیربکس مرسدس بنز

فلاش گیربکس مرسدس بنز E350

فلاش گیربکس معمولاً دو برابر قیمت تعویض سیال است که دلیل آن هزینه زمانی است که سرویس طول می کشد و این واقعیت که فلاش نه تنها جایگزین مایع داخل ظرف می شود بلکه مایع را از خطوط خنک کننده و قطعات جایگزین گیربکس شما خارج می کند. فلاش گیربکس E350 مرسدس بنز نیز از حدود 10 لیتر مایع برای تمیز کردن و شستشوی کامل سیستم استفاده می کند.

چگونه متوجه می شوید که آیا به تعویض سیال گیربکس یا فلاش گیربکس نیاز دارید؟

شستشوی انتقال تنها زمانی اساسی است که سیستم شما حاوی خاک یا زباله باشد. اگر سیال فوق‌العاده تاریک باشد یا حاوی رسوبات واگرا باشد، به جای تعویض مایع، از یک شستشوی کامل سیستم دفاع می‌کنیم. اگر می‌خواهید یکی از تکنسین‌های مجرب مرسدس بنز E350 ما را بررسی کند، سرویس گیربکس خود را به صورت آنلاین رزرو کنید یا با گیربکس کار ایرانیان با شماره 09128390325 تماس بگیرید.

تعمیرگاه گیربکس کیا کارنز

 

تعمیرگاه گیربکس کیا کارنز

متوجه شدید که گیربکس کیا کارنز شما مشکلی دارد این یک عنصر ضروری کیا کارنز شماست. بنابراین مهم است که علائم را برای جلوگیری از تصادف با ماشین خود از دست ندهید. گفته می شود، تعمیرات اغلب بسیار گران است. بنابراین، منطقی است که قبل از مراجعه به یک متخصص در مورد آن بدانید. به این ترتیب شما در درک عناصری که می توانند مشکل ساز باشند آگاهی کاملی داشته باشید. 

تعمیر گیربکس کیا، یکی از خدمات ارائه شده در مجموعه متخصصین گیربکس کار ایرانیان است. تعمیرکاران متخصص حاضر در تیم ما، در تمام ایام هفته آماده ارائه خدمات تعمیر گیربکس کیا هستند. در صورتی که نیاز به خدمات تعمیر گیربکس کیا در تهران دارید، می‌توانید به سادگی با شماره همراه 09128390325  تماس بگیرید و مشکل خودتان را مطرح کنید. تکنسین‌های تعمیر گیربکس اتوماتیک حاضر در گیربکس کار ایرانیان، به سرعت خودشان را به شما رسانده و بعد از عیب یابی و بررسی خودرو، هزینه و مدت زمان تقریبی تعمیر را به شما اعلام می‌کنند.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

چگونه گیربکس کیا کارنز را تعمیر کنیم؟

همانطور که احتمالاً می توانید تصور کنید، تعمیر تنها زمانی امکان پذیر است که نوع عیب شناسایی شود و مهمتر از همه، علت عیب مشخص شود. این نیاز به دانش کامل عیب یابی خودرو دارد. عملیات سختی است. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که دخالت نکنید. در عوض، کیا کارنز خود را به یک تعمیرگاه حرفه ای ببرید. او می تواند مناسب ترین گزینه های تعمیر را پیشنهاد دهد. مهارت های قوی او و ابزاری که در اختیار دارد نیز تعمیر با کیفیت و تضمینی را برای شما تضمین می کند.

تعمیر گیربکس کیا کارنز با 12 ماه گارانتی

لازم به ذکر است که تعویض روغن یک عملیات سیستماتیک در هر مداخله ای است که روی گیربکس شما انجام می شود. مکانیک شما انتخاب روغن و سطح پر شدن توصیه شده توسط سازنده کره ای را به دقت بررسی می کند. از مزایای تعمیر استفاده کنید تا خود را در مورد اقدامات احتیاطی که می تواند عمر گیربکس خود را افزایش دهد، آگاه کنید.

مشکلات گیربکس کیا کارنز چیست؟

هنگامی که گیربکس کیا کارنز شما خراب می شود، می توانید چندین علامت را مشاهده کنید. به عنوان مثال، هنگامی که یک یا چند دنده را تعویض می کنید، صدای ترک خوردگی به گوش می رسد. همچنین می تواند با سرعتی باشد که می پرد و نمی رود. این علائم اکنون به شما این فرصت را می دهد که مشکل خود را تجزیه و تحلیل کنید.

به طور کلی، رایج ترین مشکلات مربوط به روانکاری گیربکس است. یا کلاچ. در غیر این صورت از میانبر. ما این 3 فرضیه را در زیر شرح داده ایم تا بتوانید بررسی کنید که آیا با هر یک از این نقص ها مواجه هستید یا خیر. به هر حال، به یاد داشته باشید که اگر هر یک از علائم زیر را دارید، باید به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید. این نوع تعمیر نیاز به مهارت خاصی دارد.

تعمیر گیربکس بنز C200 با یکسال گارانتی

 

تعمیر گیربکس بنز C200 با یکسال گارانتی

گیربکس معمولاً مرسدس را در تمام طول عمر خود همراهی می کند. البته مشکلات همیشه ممکن است ایجاد شود. در مورد مرسدس C200، اینها اغلب خود را به صورت نوسانات دور موتور نشان می دهند. تعمیر گیربکس بنز C200 در گیربکس کار ایرانیان.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

تماس فوری
کلیک کنید

مشکلات گیربکس مرسدس بنز C200

تشخیص آسیب گیربکس مرسدس بنز:

علائم، نشانه ها، علل

بسیار مهم است که برای جلوگیری از آسیب جدی تر، علائم نقص در گیربکس را نادیده نگیرید. این موارد اغلب در مراحل اولیه بیان می‌شوند، که همچنین به این معنی است که ثبت زودهنگام می‌تواند اطمینان حاصل کند که تعمیر نباید بیش از حد بزرگ باشد. علائم نقص گیربکس قریب الوقوع می تواند به عنوان مثال موارد زیر باشد:

  • خودرو هنگام تعویض دنده و هنگام رانندگی تکان می خورد

  • درگیر شدن یا پریدن از چرخ دنده ها بسیار دشوار است

  • صداهای غیرمعمول از محفظه دنده می آید

  • گیربکس در حال از دست دادن روغن است

  • اهرم دنده همچنان مسدود می شود

  • با وجود درگیر بودن دنده، ماشین در حالت بیکار است

علائم بالا در مورد آسیب گیربکس به مرسدس بنز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد:

  • قطعات گیربکس فرسوده (حلقه های همگام ساز، آستین ها، مهر و موم)

  • گرم شدن بیش از حد به دلیل کمبود روغن

  • اضافه بار حرارتی

  • محفظه دنده آسیب دیده یا آسیب دیده

در هر صورت، مهم است که هنگام ظاهر شدن سیگنال های هشدار سریع عمل کنید. در بهترین حالت، مرسدس بنز خود را فعلاً در جایی که هست رها کنید و مستقیماً با یک متخصص خودرو تماس بگیرید تا تشخیص اولیه را انجام دهید.

تفاوت گیربکس CVT و AT

 

تفاوت گیربکس CVT و AT

برندهای خودروسازی زیادی در جهان وجود دارند که هرکدام، محصولات زیادی را در بازارهای هدف خود عرضه می‌کنند. همین الان خود شما می‌توانید بیشتر از 10 برند خودروسازی خارجی را نام ببرید که هرکدام بالغ بر دو محصول جدید در هرسال تولید می‌کنند. هر شرکت خودروسازی، بسته به نوع محصول و همچنین بازه قیمتی آن، از قطعات و امکانات متفاوتی در خودروهایش استفاده می‌کند نمونه بارز این تفاوت‌ها، در گیربکس مورداستفاده در این خودروها است. گیربکس‌های CVT و AT، دو مورد از پراستفاده‌ترین گیربکس‌ها در خودروهای اتوماتیک هستند. در ادامه در وبلاگ گیربکس کار ایرانیان، در تفاوت گیربکس CVT و AT با ما همراه باشید.

گیربکس CVT چیست؟

گیربکس‌های CVT یکی از محبوبترین انواع گیربکس در خودروهای میان‌رده و نیمه اسپرت محسوب می‌شود. این نوع گیربکس برخلاف انواع رایج جعبه دنده که از ماهک‌ها و چرخ‌دنده‌های متعددی استفاده می‌کنند، تنها از دو پولی (قرقره) و یک تسمه فولادی تشکیل شده است. این نوع جعبه دنده در اوایل دهه 2000 میلادی، در خودروسازان ژاپنی بسیار محبوب شد؛ زیرا امکان شخصی‌سازی و استفاده آن در بسیاری از خودروها امکان‌پذیر بود. گیربکس CVT وزن کمی دارد و همین موضوع، آن را برای استفاده در خودروهای اسپرت ارزان قیمت مناسب می‌کند.

یکی از نکات جالب درباره گیربکس‌های CVT

این است که بی‌نهایت ضریب دنده دارند! در گیربکس‌های عادی، هر چرخ‌دنده به عنوان یک دنده درنظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال گیربکس‌های 7سرعته دارای 7 ضریب دنده هستند و با افزایش ضریب، شتاب خودرو نیز بیشتر می‌شود. اما در گیربکس‌های CVT خبری از چرخ‌دنده نیست و انتقال شتاب تولید شده موتور به چرخ‌ها، به وسیله دو قرقره و تسمه فولادی انجام می‌شود. بنابراین شما بی‌نهایت ضریب دنده خواهید داشت که تنها به وسیله قدرت موتور محدود می‌شوند. علاوه بر این موارد، مصرف سوخت پایین نیز یکی دیگر از ویژگی‌های گیربکس CVT محسوب می‌شود.

تفاوت گیربکس CVT و AT

گیربکس AT چیست؟

یکی دیگر از متداول‌ترین انواع گیربکس اتوماتیک که در خودروهای اقتصادی کاربرد بالایی دارند، گیربکس‌های AT هستند. AT مخفف عبارت Automatic Transmission است و به معنی گیربکس اتوماتیک می‌باشد. گیربکس‌های AT عادی‌ترین نوع گیربکس اتوماتیک هستند که در دهه‌های منتهی به سال 2000، تقریبا در تمام شرکت‌های خودروسازی کاربرد داشتند.

مطلب پیشنهادی:تفاوت گیربکس های اتوماتیک با دستی

این نوع گیربکس که با نام گیربکس سیاره‌ای نیز شناخته می‌شود، با استفاده از چرخ‌دنده‌های خورشیدی سیاره‌ای، عمل انتقال قدرت از موتور به چرخ‌ها را انجام می‌دهد. این نوع گیربکس در بسیاری از خودروهای محبوب همچون پژو 206، پژو 207، پژو پارس اتوماتیک، هایما S7 و بسیاری دیگر از خودروهای ارزان قیمت مورداستفاده قرار گرفته است. ساختار پیچیده این گیربکس، تعمیر آن را دشوار می‌سازد. تعمیر گیربکس AT نیازمند دانش تخصص و تجربه بالا در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک است و هرکسی نمی‌تواند به خوبی از عهده آن بربیاید.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس کار ایرانیان

یک مجموعه تخصصی و پیشرفته در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای خارجی است. این مرکز با بهره‌گیری از بروزترین تجهیزات و تکنسین‌های باتجربه و متخصص، اقدام به ارائه خدمات خود در تهران کرده است. مرکز گیربکس کار ایرانیان واقع در مرزداران، جنب خیابان شیخ فضل الله نوری، خیابان شهرک ژاندارمری در ایام غیرتعطیل هفته، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است. همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره و هماهنگی، با شماره تلفن 09128390325 تماس بگیرید.

تفاوت گیربکس CVT و AT

در این بخش، می‌خواهیم به تفاوت گیربکس CVT و AT در 4 بخش مختلف بپردازیم.

  1. مصرف سوخت
  2. ضریب دنده
  3. راحتی در هنگام رانندگی
  4. هزینه نگهداری و تعمیر

تعمیر گیربکس اتوماتیک ساینا (دنده اتومات)

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک ساینا (دنده اتومات)

خودروهای مارک سایپا، از جمله خودروهای اقتصادی و خوش قیمت ساینا سایپا است. کمپانی سایپا، همواره سعی بر به کار گیری از شایسته ترین و بروزترین قطعات در محصولات خود داشته که همین امر، بها خرید خودروهای سایپا را بالا برده است . در بخش اعظمی از خودروهای این مجموعه، از گیربکس‌های 5 سرعته و در مدل‌های جدیدتر نیز از گیربکس‌های 6 سرعته به کارگیری می‌گردد. تعمیر این نوع گیربکس‌ها می بایست با دقت به مدل خودرو و توسط اشخاص دارای تخصص در این زمینه صورت پذیرد. در ادامه این مطلب”تعمیر گیربکس ساینا” همراه با گیربکس کار ایرانیان باشید.

تماس فوری
کلیک کنید

اگر اطلاعی ندارید که آیا مشکل از گیربکس شماست می توانید اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید فقط با یه کلیک.

تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک ساینا

گیربکس، گیرباکس یا به عبارتی جعبه دنده (Gearbox)، یکی‌از قطعات اساسی در خودروها به شمار می‌رود که وظیفه جابجایی شتاب تولید شده توسط موتور به چرخ‌ها را داراست. این قطعه به مرور زمان دچار استهلاک و خرابی میگردد. با توجه به هزینه بالای تعویض گیربکس، اکثرا تصمیم میگیرند تا به جای تعویض این قطعه، آن را به دست یک تعمیرکار بسپارند. از آنجایی که طراحی این قطعه پیچیده میباشد؛ تعمیر آن‌ها یک کار تخصصی میباشد و نیاز به علم و تجربیات بالایی دراین مورد دارد.

مشخصات فنی ساینا
  • محور محرکدیفرانسیل جلو
  • گیربکس5 دنده دستی
  • پیشرانه4 سیلندر M15 یورو4
  • حجم موتور1.5 لیتر
عملکرد فنی ساینا
  • قدرت87 اسب‌بخار
  • گشتاور128 نیوتن‌متر
  • شتاب12.8 ثانیه
  • سرعت175 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی7 لیتر در صد کیلومتر

شماره تماس تعمیرکار گیربکس ساینا

اگر اطلاعی از خرابی گیربکس ندارید و یا میخواهید اطمینان حاصل کنید می توانید از تعمیرکاران مجموعه ما دریافت مشاوره رایگان نمایید. بهتر از بدانید این مجموعه با مدیریت مهندس بیژن مرادی با بیش از 15 سال سابقه کار تخصصی و همچنین تجربه همکاری با مهندس مشیخ و متخصصین مجرب دیگر مفتخر است به شما عزیزان خدمات با کیفیت ارائه دهد.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

علت‌های رایج خرابی گیربکس

بسته به نوع گیربکس، ممکن میباشد علت‌های متفاوتی برای خرابی وجود داشته باشد. برای مثال، در خودروهایی که دارای گیربکس دستی می‌باشند، مورادی مثل کشیدن دنده عقب، فشار بیش تر از حد به پدال گاز یا این که حتی کیفیت پایین گیربکس، باعث به خرابی آن شوند. در‌این‌حالت‌، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه گیربکس نیست.

تعمیر گیربکس ساینا

در خودروهای اتوماتیک، این قضیه مقداری متفاوت است. به عنوان مثال، زمانی که در حال حرکت هستید، نباید دست به تغییر حالت گیربکس بزنید. به عنوان مثال، در صورتی که در حال حرکت هستید، تعویض حالت گیربکس به پارک، می‌تواند باعث خرابی گیربکس شما شود. از دیگر دلایل متداولی که شما را نیازمند تعمیر گیربکس ساینا می‌کند، می‌توان به:

  • نشت روغن از گیربکس
  • خلاص شدن گیربکس در حالت پارک
  • انتخاب حالت رانندگی (Drive) هنگام گاز دادن
  • خلاص کردن خودرو در سراشیبی
  • و…

در صورتی که هرکدام از این عوامل را در هنگام استفاده از خودروی ساینا خود رعایت نمی‌کنید، دیر یا زود نیازمند استفاده از خدمات تعمیر گیربکس خواهید شد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا (دنده اتومات)

تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا (دنده اتومات)

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا چقدر می شود؟ آدرس تعمیرگاه تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تهران، شماه تماس تعمیرکار جهت مشاوره و عیب یابی خودرو، در این مطلب”تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا (دنده اتومات)” علاوه به عناوینی که اشاره شد به سوالات متداول شما نیز پاسخ می دهیم. همراه مجموعه گیربکس کار ایرانیان باشید.

همچنین شما می توانید در آخر همین صفحه در قسمت “دیدگاه ها” برای کارشناسان ما سوالات خود را ارسال نمایید. آنها در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

تماس فوری
کلیک کنید

اگر اطلاعی ندارید که آیا مشکل از گیربکس شماست می توانید اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید فقط با یه کلیک.

تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک تارا

تعمیر گیربکس جزء تعمیرات تخصصی به حساب می آید و باید بدانید که تعمیر گیربکس اتوماتیک را بهتر است به هر تعمیرکاری نسپارید که بعدها دچار مشکلات جدی تری در خودرو خود شوید. تعمیرات گیربکس نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد، در گیربکس کار ایرانیان بهترین تعمیرکاران تخصصی در امور گیربکس را گرد هم آورده است و تمام خدمات خود را بصورت گارانتی ارائه می دهد.

شماره تماس تعمیرکار گیربکس تارا

اگر اطلاعی از خرابی گیربکس ندارید و یا میخواهید اطمینان حاصل کنید می توانید از تعمیرکاران مجموعه ما دریافت مشاوره رایگان نمایید. بهتر از بدانید این مجموعه با مدیریت مهندس بیژن مرادی با بیش از 15 سال سابقه کار تخصصی و همچنین تجربه همکاری با مهندس مشیخ و متخصصین مجرب دیگر مفتخر است به شما عزیزان خدمات با کیفیت ارائه دهد.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» 

سوالات متداول

آیا گیربکس را تعمیر کنیم بهتره یا تعویض؟

تعمیر یا تعویض گیربکس تنها با بررسی تعمیرکاران امکان تشخیص آن را دارد. خب سوال اینجاست اگر امکان تعمیر وجود داشته باشد آیا بهتر است تعمیر کنیم یا تعویض؟ خوشبختانه در گیربکس کار ایرانیان با استفاده از دستگاه های روز دنیا تعمیر گیربکس مثل روز اولش تحویل می دهند. اگر ترجیح می دهید پول بیشتری خرج کنید می توانید گیربکس را تعویض کنید.

راهی برای پیشگیری از خرابی گیربکس وجود دارد؟

بله. شما می توانید با استفاده از سرویس دوره ای ویژه گیربکس کار ایرانیان از خرابی گیربکس جلوگیری کنید و حتی باعث تقویت آن نیز شوید.

تعمیرات گیربکس تارا شامل چه خدماتی می شود؟

تعمیر گیربکس اتوماتیک تارا (دنده اتومات)

تعمیر گیربکس تارا در مجموعه متخصصین گیربکس کار ایرانیان شامل موارد زیر می شود:

1-تعمیر کامل گیربکس تارا

2-سرویس گیربکس تارا

3-تعویض روغن گیربکس تارا

4-بازدید فنی گیربکس تارا با 12ماه گارانتی

5-عیب یابی و نمایش گیربکس اتوماتیک تارا به صورت رایگان

6-تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک تارا

7-تعمیر ساعت گیربکس اتوماتیک تارا

8-تعمیر و تعویض ترانسفر باکس

تعمیر گیربکس پورشه

 

تعمیر گیربکس پورشه

خودروهای پورشه در تمام دنیا به عنوان خودروهای اسپرت و لوکس شناخته می‌شوند که قیمت بالایی نیز دارند. محصولات این برند آلمانی، همواره از بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهرمند هستند. همین موضوع باعث می‌شود نتوانید برای تعمیر گیربکس پورشه، به تعمیرکاران غیرمجرب اعتماد کنید؛ زیرا تعمیر این نوع گیربکس نیازمند استفاده از دانش بروز و تخصصی در کنار ابزارهای پیشرفته است. چیزی که در تعمیرگاه تخصصی گیربکس کار ایرانیان کاملا تامین شده است.

شماره تماس تعمیرکار

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعمیرکار

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

تعمیر گیربکس پورشه در تهران

بسته به نوع و مدل خودروی پورشه شما، ممکن است گیربکس بکاررفته در آن نیز متفاوت باشد. این یعنی یک پورشه مدل 2012، دارای گیربکس متفاوتی نسبت به پورشه 2020 است. البته بیشتر از سه دهه است که پورشه از نوعی گیربکس خاص و شخصی‌سازی شده به نام PDK استفاده می‌کند که در ادامه آن را معرفی می‌کنیم.

تعمیر هرکدام خودروهای لوکس و گرانقیمت را می‌توان به عنوان یک دسته بندی خاص و جداگانه درنظر گرفت. زیرا این خودروها هرکدام دارای قطعات و بخش‌های مختلفی هستند که ممکن است متمایز از دیگر محصولات آن شرکت باشد. هر خودروی جدید، همراه با خودش تگنولوژی‌های تازه و پیشرفته‌ای را به بازار عرضه می‌کند. این یعنی هرساله صدها قطعه و تکنولوژی جدید درون خودروها مورداستفاده قرار می‌گیرند که کار تعمیرکاران را برای تعمیر خودروهای جدید سخت می‌کند. با این وجود، در ایران نیز تکنسین‌های باتجربه و متخصصی هستند که به صورت مرتب، در دوره‌های آموزشی مختلف شرکت کنند تا دانش خود را بروز نگه دارند. این تکنسین‌ها نیاز دارند که روش‌های تعمیر جدیدترین انواع گیربکس خودروها را فرا بگیرند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن، خدمات خود را به مشتریان‌شان عرضه کنند. خصوصا در گیربکس‌های اتوماتیک که انواع مختلف و پرتعدادی دارند.

تعمیر گیربکس بنز s350 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس بنز s350 با یکسال گارانتی

اگر با نقص گیربکس اتوماتیک مرسدس S350 مواجه هستید، به سایت مناسبی مراجعه کرده اید.. ما یک راه حل تضمینی برای مشکلات گیربکس اتوماتیک خودروهای S350 شما تولید می کنیم. شرکت ما بزرگترین مرکز تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد، انواع خدمات تشخیص عیب گیربکس اتوماتیک، تعمیر و نگهداری، تعمیر، قطعات یدکی و فروش قطعات گیربکس مرسدس بنز را با درک کیفیت برتر و تیم فنی متخصص به شما ارائه می دهیم. در ادامه همراه گیربکس کار ایرانیان باشید.

مشکلات گیربکس s350

واضح ترین مشکل در گیربکس های سری s350 ساخت مرسدس، مشکل تعویض دنده اتوماتیک است.

این یکی از آزاردهنده ترین عیب های گیربکس است، به خصوص هنگام تعویض دنده به R و D و در هنگام تعویض دنده 1-2.

مبدل‌های گشتاور گیربکس‌های 5G-Tronic بسیار حساس هستند و در شاسی به خصوص در سرعت‌های 80 تا 90 کیلومتر می‌لرزند. یکی دیگر از علائم خرابی مبدل گشتاور، حرکت سرعت سنج در سرعت ثابت است.

علاوه بر این، افت فشار گیربکس اتوماتیک در کیلومترهای بالا باعث می‌شود خودرو در حالت بی‌کار.

خراب شدن برد گیربکس یکی دیگر از نقص های گیربکس s350 است. در کارت خراب، جریان‌های الکترونیکی با یکدیگر مخلوط می‌شوند و تعویض دنده درست انجام نمی‌شود. کاربران این شکایت را به عنوان تعویض دنده دیگر به جای دنده مورد نظر و مخلوط کردن دنده ها توصیف می کنند.

شماره تماس با تعمیرکار متخصص

چنانچه هنوز مطمعا نیستین که مشکل از گیربکس شماست یا از سلامت گیربکس اتوماتیک خودرو اطمینان ندارید می توانید از طریق شماره تلفن های ذیل با تعمیرکاران متخصص ما ارتباط برقرار کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» 

تعمیر گیربکس بنز s350 با یکسال گارانتی

تعمیر کامپیوتر گیربکس مرسدس S350

دستگاه‌های عیب‌یابی می‌توانند به‌طور الکتریکی نقص دریچه برقی گیربکس و کامپیوتر گیربکس را تشخیص دهند. با این حال، آزمایش عملکرد کامپیوتر گیربکس و شیر برقی را نمی توان با دستگاه های تشخیصی انجام داد.

گیربکس کار ایرانین جامع ترین مرکز تست شیر ​​برقی و گیربکس در تهران با تست شیر ​​برقی و 3 دستگاه تست گیربکس است. به این ترتیب مشتریان ما فقط هزینه تعویض قطعات ضروری را پرداخت می کنند و قیمت های گیربکس اتوماتیک که می توانیم ارائه دهیم برای تعمیرات تضمینی بسیار مناسب است.

تعویض شیرهای برقی بسیار گران قیمت و مغز گیربکس بدون آزمایش هزینه های غیرضروری تعمیر گیربکس را به همراه خواهد داشت و عدم شناسایی و تعویض قطعات معیوب باعث تداوم این نقص می شود.

12 ماه گارانتی تعمیر گیربکس S350

کلیه گیربکس های اتوماتیک مرسدس که توسط مجموعه گیربکس کار ایرانیان تعمیر شده اند پس از آزمایش در دینامومتر گیربکس ما تحت شرایط موجود در خودرو به مشتریان ما تحویل داده می شوند. به این ترتیب تعمیر تضمینی گیربکس اتوماتیک انجام می شود.

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس S350

می‌توانید قیمت‌های فعلی گیربکس مرسدس S350 را با استفاده از شماره های درج شده اطلاع پیدا کنید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ما بازدید کرده و از تخصص رایگان ما بهره مند شوید.

تعویض مایع گیربکس مرسدس S350

تعویض روغن گیربکس مرسدس S350 با دستگاه های تمام اتوماتیک در خدمت ما انجام می شود. برای قیمت روغن گیربکس اتوماتیک مرسدس S350 می توانید با ما تماس بگیرید.

پژو 207 یا برلیانس H330 بخرم؟

 

پژو 207 یا برلیانس H330 بخرم

سلام دوستان به یکی دیگه از مطالب گیربکس کار ایرانیان خوش اومدین امروز در این مطلب”پژو 207 یا برلیانس H330 بخرم” قصد داریم تا خودرو برلیانس h330 و پژو 207 را با هم مقایسه کنیم فقط قبل از شروع اگه سوال یا پیشنهادی دارین می توانید در آخر همین صفحه قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

مقایسه پژو 207 با برلیانس h330

مقایسه1

پژو 207 را نمی توان یکی از محصولات جدید ایران خودرو دانست بلکه درواقع مدل تقویت شده پژو 206 به حساب میاد. خودرو پژو 207 در کشورهای دیگر مصرف کننده، به نام پژو 206پلاس معروف است.

از سوی دیگر در واقع می توان برلیانس h330 را نسخه ارتقا یافته fsv دانست. این خودرو از محصولات شرکت بیانکور چین و برای اولین بار در سال 2013 معرفی شد، جالب توجه که در همان سال بیست و پنج هزار دستگاه از برلیانس h330 به فروش رسید و سال بعد این رقم را 2برابر کرد.

 امر واردات و خدمات پس از فروش این خودرو را شرکت پارس خودرو انجام میده و در ایران نیز فروش نسبتا مطلوبی را تجربه کرده.

مطلب پیشنهادی:تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 207 (دنده اتومات)

مقایسه2

در بحث طراحی خارجی بین پژو 208 و برلیانس h330 برتری با محصول چینی می باشد. در اینجا ذکر این واقعیت اهمیت داره که هر چند احتمالا خودروهای ساخت داخل از نظر فنی توان رقابت با خودروهای چینی داشته باشند اما از نظر طراحی خارجی کم خواهند آورد.

این واقعیت به ویژه زمان خودشو نشون میده که خودرو سازان داخلی با ایجاد هر تغییر جزیی در خودروهای خود که در سایر نقاط جهان هیچ گونه تاثیری بر قیمت خودروها نداره قیمت اون رو به صورت بسیار غیر معقولی افزایش می‌دهد.

در برلیانس h330 فضای بیشتری برای سرنشینان تامین شده در این خودرو سرنشینان احساس آرامش و راحتی بیشتری خواهند داشت البته باید اشاره کرد که ماده‌ی اصلی تشکیل دهنده کابینه هر دو خودرو به ویژه داشبورد پلاستیک سخته کیفیت مطلوبی نداره.

مطلب پیشنهادی:تعمیر گیربکس برلیانس H330 با یکسال گارانتی

مقایسه3

مقایسه پژو 207 صندوق‌دار و برلیانس h330 از فنی حاکی از برتری نسبی خودرو 207 می باشد.

این خودرو هم از لحاظ مصرف سوخت 6.6لیتر در هر صدکیلومتر هم از شتاب گیری صفر تا صد یازده و شیش دهم ثانیه و هم از لحاظ حداکثر سرعت صد و نود کیلومتر در ساعت رکوردهای بهتری را ثبت کرده.

پیشرانه پژو207 یک موتور 16سوپاب با حجم هزار و پانصد و هشتاد و هفت سی سی با حداکثر قدرت 105اسب بخار 132نیوتون گشتاورد با گیربکس 5سرعته اتوماتیک و مصرف سوخت ترکیبی شیش دهم لیتر هست

و در مقابل برلیانس h330 از بیستون 4سیلندر 15سوپاب خودکار با موتور هزار و ششصد و پنجاه و چهار سی سی بهره میبره. نهصد و چهارده اسب بخار و 154 نیوتون گشاور دارد، گیربکس این خودرو از نوع 4سرعته اتوماتیک و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو هشت لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

پژو 207 بهتر است یا برلیانس h330

پژو 207 بهتر است یا برلیانس h330
پژو 207 یا برلیانس H330 بخرم

با توجه به مشخصات دو خودرو دویست و هفت در عمل بهتر ظاهر میشه البته باید وزن کم این خودرو را نسبت به برلیانس h330 درنظرگرفت از نظر امکانات رفاهی مقایسه‌ی پژو دویست و هفت صندوق دار و به برلیانس اچ330 میده.

که برلیانس با داشتن سانروف  نشان میدهد که نسب به 207 آپشن‌های بیشتری داره. و در مابقی آپشن‌ها تقریبا باهم برابر هستند.

سخن آخر

در سخن آخر باید بگوییم که خرید خودرو امری کاملا شخصی و معیارهای خرید هم خود شخص تعیین می‌کنه در هر صورت اگر به خودرویی با طراحی خارجی زیباتر راحت‌تر و با فضای بیشتر و با امکانات اضافی مثل ساندروف هستید ما برلیانس h330 را به شما پیشنهاد می‌کنیم اما در صورتی که می‌خواهید خودروی شما در شتاب‌گیری و حداکثر سرعت عملکرد بهتری داشته باشه پژو دویست و هفت گزینه‌ی مناسبی می باشد. مرسی از اینکه با ما همراه بودید:)

تعمیر گیربکس فولکس واگن با 12 ماه گارانتی

 

تعمیر گیربکس فولکس واگن با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس خودروهای فولکس واگن (Volkswagen) با ضمانت یکساله در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان. ما در این مطلب” تعمیر گیربکس فولکس واگن با 12 ماه گارانتی ” علاوه بر اینکه راه های ارتباطی از جمله شماره تماس و آدرس تعمیرگاه را درج می کنیم، به مشکلات خرابی گیربکس نیز میپردازیم.همراه ما باشید.

شماره تماس تعمیرکار گیربکس فولکس واگن

تعمیر گیربکس حوزه تخصصی خود را دارد و هر تعمیرکاری نمی تواند در آن دخیل باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به دانش و تجربه چندین ساله دارد که باید به آن توجه کنید. مجموعه گیربکس کار ایرانیان با داشتن کادری متخصص و مجرب این تضمین را به شما می دهد تا گیربکس خودرو خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک فولکس واگن

مهندس بیژن مرادی با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات گیربکس و تاسیس گروه تعمیراتی به نام گیربکس ایرانیان به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته شده است.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن توارگ (VW Touareg)

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن توارگ (VW Touareg)

کلیه گیربکس های اتوماتیک فولکس واگن توارگ تعمیر شده توسط مجموعه متخصصی گیربکس کار ایرانیان پس از آزمایش در دینامومتر گیربکس ما تحت شرایط خودرو به مشتریان ما تحویل داده می شود.به این ترتیب تعمیر تضمینی گیربکس اتوماتیک انجام می شود.

تیم متخصص ما در خصوص خرابی گیربکس اتوماتیک خودروهای فولکس واگن توارگ همیشه همراه شماست. تیم مهندسین مکانیک ما با کمال میل از شما در مورد نقص گیربکس فولکس واگن توآرگ پشتیبانی می کنند.

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد