تعمیر گیربکس بنز E350 با یکسال گارانتی

ما بسیار مطمئن هستیم که خدمات عالی تعمیرات گیربکس اتوماتیک را ارائه می دهیم که اکثر آنها با گارانتی یک ساله ارائه می شوند ، گیربکس کار ایرانیان با بیش از 20 سال سابقه تخصصی در زمینه تعمیرات گیربکس تمام خدمات خود را با ضمانت ارائه می دهد. تعمیر گیربکس بنز E350 به دست تعمیرکاران متخصص در گیربکس کار ایرانیان بیسپارید.

تماس فوری
کلیک کنید

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

گیربکس مرسدس بنز E350

خدمات گیربکس مرسدس بنز E350 ارائه شده توسط گیربکس کار ایرانیان:

  • تعمیر گیربکس
  • تعویض فیلتر گیربکس
  • فلاش انتقال
  • ترمیم انتقال
  • تعویض سیال انتقال
  • خدمات انتقال کامل مرسدس بنز E350 شامل تعویض مایع، واشر، تعویض فیلتر، شستشو، بازرسی شلنگ و تشت و یک بازرسی چند نقطه ای رایگان در سایر قطعات است.

در گیربکس کار ایرانیان، تکنسین های ما در تعمیر گیربکس مرسدس بنز E350 تخصص دارند و دارای گواهی معتبر هستند. بررسی های آنلاین بخش خدمات ما را بررسی کنید تا ببینید چرا هزاران نفر از مالکان مرسدس بنز E350 ما را برای تعمیر خودرو سریع، مقرون به صرفه و قابل اعتماد انتخاب می کنند.

مطلب پیشنهادی: خرید قطعات گیربکس مرسدس بنز

فلاش گیربکس مرسدس بنز E350

فلاش گیربکس معمولاً دو برابر قیمت تعویض سیال است که دلیل آن هزینه زمانی است که سرویس طول می کشد و این واقعیت که فلاش نه تنها جایگزین مایع داخل ظرف می شود بلکه مایع را از خطوط خنک کننده و قطعات جایگزین گیربکس شما خارج می کند. فلاش گیربکس E350 مرسدس بنز نیز از حدود 10 لیتر مایع برای تمیز کردن و شستشوی کامل سیستم استفاده می کند.

چگونه متوجه می شوید که آیا به تعویض سیال گیربکس یا فلاش گیربکس نیاز دارید؟

شستشوی انتقال تنها زمانی اساسی است که سیستم شما حاوی خاک یا زباله باشد. اگر سیال فوق‌العاده تاریک باشد یا حاوی رسوبات واگرا باشد، به جای تعویض مایع، از یک شستشوی کامل سیستم دفاع می‌کنیم. اگر می‌خواهید یکی از تکنسین‌های مجرب مرسدس بنز E350 ما را بررسی کند، سرویس گیربکس خود را به صورت آنلاین رزرو کنید یا با گیربکس کار ایرانیان با شماره 09128390325 تماس بگیرید.