تعمیر گیربکس فولکس واگن با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس خودروهای فولکس واگن (Volkswagen) با ضمانت یکساله در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان. ما در این مطلب” تعمیر گیربکس فولکس واگن با 12 ماه گارانتی ” علاوه بر اینکه راه های ارتباطی از جمله شماره تماس و آدرس تعمیرگاه را درج می کنیم، به مشکلات خرابی گیربکس نیز میپردازیم.همراه ما باشید.

شماره تماس تعمیرکار گیربکس فولکس واگن

تعمیر گیربکس حوزه تخصصی خود را دارد و هر تعمیرکاری نمی تواند در آن دخیل باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به دانش و تجربه چندین ساله دارد که باید به آن توجه کنید. مجموعه گیربکس کار ایرانیان با داشتن کادری متخصص و مجرب این تضمین را به شما می دهد تا گیربکس خودرو خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک فولکس واگن

مهندس بیژن مرادی با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات گیربکس و تاسیس گروه تعمیراتی به نام گیربکس ایرانیان به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته شده است.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن توارگ (VW Touareg)

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن توارگ (VW Touareg)

کلیه گیربکس های اتوماتیک فولکس واگن توارگ تعمیر شده توسط مجموعه متخصصی گیربکس کار ایرانیان پس از آزمایش در دینامومتر گیربکس ما تحت شرایط خودرو به مشتریان ما تحویل داده می شود.به این ترتیب تعمیر تضمینی گیربکس اتوماتیک انجام می شود.

تیم متخصص ما در خصوص خرابی گیربکس اتوماتیک خودروهای فولکس واگن توارگ همیشه همراه شماست. تیم مهندسین مکانیک ما با کمال میل از شما در مورد نقص گیربکس فولکس واگن توآرگ پشتیبانی می کنند.