تعمیر گیربکس پورشه

خودروهای پورشه در تمام دنیا به عنوان خودروهای اسپرت و لوکس شناخته می‌شوند که قیمت بالایی نیز دارند. محصولات این برند آلمانی، همواره از بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهرمند هستند. همین موضوع باعث می‌شود نتوانید برای تعمیر گیربکس پورشه، به تعمیرکاران غیرمجرب اعتماد کنید؛ زیرا تعمیر این نوع گیربکس نیازمند استفاده از دانش بروز و تخصصی در کنار ابزارهای پیشرفته است. چیزی که در تعمیرگاه تخصصی گیربکس کار ایرانیان کاملا تامین شده است.

شماره تماس تعمیرکار

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعمیرکار

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

تعمیر گیربکس پورشه در تهران

بسته به نوع و مدل خودروی پورشه شما، ممکن است گیربکس بکاررفته در آن نیز متفاوت باشد. این یعنی یک پورشه مدل 2012، دارای گیربکس متفاوتی نسبت به پورشه 2020 است. البته بیشتر از سه دهه است که پورشه از نوعی گیربکس خاص و شخصی‌سازی شده به نام PDK استفاده می‌کند که در ادامه آن را معرفی می‌کنیم.

تعمیر هرکدام خودروهای لوکس و گرانقیمت را می‌توان به عنوان یک دسته بندی خاص و جداگانه درنظر گرفت. زیرا این خودروها هرکدام دارای قطعات و بخش‌های مختلفی هستند که ممکن است متمایز از دیگر محصولات آن شرکت باشد. هر خودروی جدید، همراه با خودش تگنولوژی‌های تازه و پیشرفته‌ای را به بازار عرضه می‌کند. این یعنی هرساله صدها قطعه و تکنولوژی جدید درون خودروها مورداستفاده قرار می‌گیرند که کار تعمیرکاران را برای تعمیر خودروهای جدید سخت می‌کند. با این وجود، در ایران نیز تکنسین‌های باتجربه و متخصصی هستند که به صورت مرتب، در دوره‌های آموزشی مختلف شرکت کنند تا دانش خود را بروز نگه دارند. این تکنسین‌ها نیاز دارند که روش‌های تعمیر جدیدترین انواع گیربکس خودروها را فرا بگیرند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن، خدمات خود را به مشتریان‌شان عرضه کنند. خصوصا در گیربکس‌های اتوماتیک که انواع مختلف و پرتعدادی دارند.