x تبلیغات
تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تعمیر گیربکس رنو در تهران

 

تعمیر گیربکس رنو در تهران

خودروهای برند رنو، از جمله خودروهای اقتصادی و خوش قیمت این برند کره‌ای هستند. شرکت رنو (Renault)، همواره سعی در استفاده از بهترین و بروزترین قطعات در محصولات خود داشته که همین امر، ارزش خرید خودروهای رنو را بالا برده است. در بسیاری از خودروهای این شرکت، از گیربکس‌های 6 سرعته و در مدل‌های جدیدتر نیز از گیربکس‌های 8 سرعته استفاده می‌شود. تعمیر گیربکس رنو در تهران باید با توجه به مدل خودرو و توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. (تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان)

تعمیرات گیربکس اتوماتیک رنو

خودروهای رنو مانند همیشه در ایران محبوب هستند، به ویژه به دلیل قابلیت ایمن بودن و سبک منحصر به فردشان. رنو یکی از پرطرفدارترین خودروها در بازار ایران است و یکی از ده خودروی برتر در سال 2018 بوده است که بیشترین خرید را داشته است! محبوب ترین خودروهای رنو در ایران (رنو کپچر، رنو تالیسمان، رنو مگان، رنو سیمبل، رنو ساندرو، رنو داستر و…) می باشد.

این خودروهای شیک به دلیل قابلیت اطمینان و تمرکز بر فناوری مدرن شناخته شده اند. علیرغم طراحی هوشمندانه آنها، آنها همچنان می توانند از مشکلات جدی، از جمله گیربکس آسیب دیده و سایر مشکلات رنج ببرند. در تعمیرگاه گیربکس کایر ایرانیان، ما می توانیم تعمیرات گیربکس اتوماتیک رنو را برای مقابله با هر مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوید، ارائه دهیم.

ویژگی یک تعمیرگاه خوب در تهران

تعمیر گیربکس رنو در تهران

برای اینکه از حرفه ای بودن یک تعمیرگاه اطمینان حاصل کنیم باید به نکات زیر توجه کنید:

1-به تعمیرکاران اون مجموعه، دقت کنید آیا به دل بکار میدن… آیا به نکات ریز دقت می کنند… آیا از کاری که انجام میدهند مطمعا هستند…

2-ابزارت و محیط کار منظم و تمیز و دسته بندی شده باشد.

3-تعمیرگاه ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کند. و از ابزارت تخصصی و صحیح استفاده کند.

4-تعمیرکا اون مجموعه به مشتری مشاورات لازم را میدهد

5-تعمیرگاه برای جلب رضایت و اعتماد مشتری از گارانتی استفاده می کند.

6-کا را در زمان وعده داده شده تحویل می دهد و اگر نیاز به زمان بیشتر داشته باشند با مشتری هماهنگ می کنند.

7-قطعات از کار افتاده را نگهداشته و در صورت لزوم برای اطمینان خاطر به مشتری نشان می دهند.

8-گزارش تعمیرات را برای مشتری می نوسند.

10 نشانه که ممکن است رنو شما به تعمیر گیربکس نیاز داشته باشد

آیا ماشین شما نیاز به تعمیر گیربکس دارد؟ رفع مشکلات گیربکس به محض وقوع برای جلوگیری از آسیب دیدگی زیاد به وسیله نقلیه شما ضروری است. تعویض گیربکس ممکن است پرهزینه باشد، بنابراین انجام تعمیرات لازم قبل از موعد توصیه می شود. به علائم هشدار توجه کنید و با بررسی علائم زیر که به شما هشدار می دهند رنو شما نیاز به تعمیر گیربکس دارد، تعمیرات را سریع انجام دهید .

1. چراغ موتور را بررسی کنید

وقتی چراغ موتور روی داشبورد روشن می‌ماند، می‌تواند نشانه‌ای از وجود مشکل باشد. چراغ هشدار را نادیده نگیرید. در اسرع وقت وقت سرویس بگیرید تا وسیله نقلیه خود را با خدمات عیب یابی موتور بررسی کنید.

2. صداهای ناآشنا

اگر صدایی را می شنوید که با آن آشنا نیستید، مانند تق تق، وزوز یا ناله، می تواند انتقال شما باشد. بگذارید یک تکنسین رنو در مرکز خدمات ما بفهمد که چه چیزی باعث ایجاد صدا می شود.

3. صداها هنگام تعویض دنده

هنگامی که هنگام تعویض دنده صدای جیغ یا صدای عجیب می‌شنوید، این نشانه‌ای است که نشان می‌دهد ممکن است مشکلی در گیربکس شما وجود داشته باشد. نادیده گرفتن این صداها می تواند باعث آسیب بیشتر شود.

4. بوی عجیب

آیا احساس می کنید بوی سوختگی از ماشین شما می آید؟ این نشانه این است که چیزی درست کار نمی کند. ممکن است علت داغ شدن بیش از حد مایع انتقال شما باشد. مراجعه به سرویس رنو با یک تکنسین خبره می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی باعث ایجاد بو می شود.

5. نشت مایع

اگر رنو شما نشتی گیربکس داشته باشد، متوجه نقاط خیس زیر خودرو خود خواهید شد. اگر رنگ مایل به قرمز یا صورتی است و بوی شیرین یا قهوه ای تیره با بوی سوزش دارد، احتمالاً از انتقال شما ناشی می شود. نشت مایع گیربکس به گیربکس آسیب می رساند و می تواند منجر به آسیب های گسترده شود.

6. گرم شدن بیش از حد

مایع گیربکس گیربکس را در دمای مناسب نگه می دارد. اگر نشتی وجود داشته باشد یا مایع گیربکس کافی نباشد، باعث اصطکاک می شود و گیربکس بیش از حد گرم می شود. اگر بوی سوختگی مایع گیربکس را حس کردید، یا حتی بدتر از آن، دود مشاهده کردید، خودروی خود را سریعا بررسی کنید.

7. پاسخ آهسته

وقتی گیربکس شما هنگام تعویض دنده پاسخ نمی دهد و ماشین شما کند می شود، زمان رزرو سرویس فرا رسیده است.

8. تکان خوردن

هنگامی که دنده ها را تعویض می کنید و وسیله نقلیه شما تکان می خورد یا می لرزد، و صداهای خراش را می شنوید، این علامت هشدار دیگری است که ممکن است مشکلی در گیربکس وجود داشته باشد.

9. چرخ دنده های لغزنده

اگر وسیله نقلیه شما به خودی خود بین دنده ها بلغزد، خطرناک است و به موتور شما آسیب می رساند. وقتی متوجه می‌شوید که چرخ دنده‌ها لیز می‌خورند، نشان‌دهنده فرسودگی آن‌ها است. اگر این اتفاق افتاد فوراً سرویس خودکار را برنامه ریزی کنید!

10. عدم حرکت و تعویض دنده

اگر مشکل دارید یا نمی توانید دنده را تعویض کنید، نشانه این است که شما رنو مشکل گیربکس دارید که نیاز به بازرسی و تعمیر بیشتر دارد.

تعمیر گیربکس های اتوماتیک AT

 

تعمیر گیربکس های اتوماتیک AT

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان می توانند طیف کاملی از تعمیرات گیربکس اتوماتیک را برای تمامی خودروها و مدل ها ارائه دهند. ما مرتباً گیربکس‌های پورشه، فولکس واگن، مرسدس بنز، بی‌ام‌و، آئودی، شورولت، سیتروئن و رنو را تعمیر و تعویض می‌کنیم. (تعمیر گیربکس های اتوماتیک AT در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان)

فرقی نمی‌کند که یک خودروی اتوماتیک، خودروی هاچ‌بک، 4×4 یا اسپرت عملکردی داشته باشید، می‌توانید برای حل مشکلات گیربکس خود روی ما حساب کنید.

مکانیک ها و مهندسان ما بیش از 15 سال تجربه در تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو دارند. به لطف تجهیزات تشخیصی و تخصص ما، می‌توانیم مشکلاتی را که ممکن است با گیربکس اتوماتیک تجربه کنید، شناسایی کنیم.

چگونه بفهمم که گیربکس اتوماتیک به تعمیر نیاز دارد؟

گیربکس به گونه ای طراحی شده است که حداقل در صورت استفاده معمولی به اندازه ماشین شما دوام بیاورد. بنابراین باید حداقل 300000 کیلومتر طول بکشد. در عمل، عناصر مختلف می توانند این طول عمر قابل توجه را کاهش دهند:

  • سبک رانندگی؛
  • بی توجهی به بررسی و نگهداری گیربکس (بررسی سطح مایع، پر شدن روغن، تعویض روغن و غیره)؛
  • شوک ها؛
  • استفاده از نیروی بیش از حد هنگام کار با اهرم دنده؛
  • نقص در سیستم مکاترونیک؛
  • وضعیت جاده ها؛
  • و غیره.

مشکلات گیربکس به ندرت مورد توجه قرار نمی گیرد. در واقع، علائم زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا وجود یک عیب را شناسایی کنید. اگر دقت کنید به راحتی می توانید آنها را تشخیص دهید. هنگامی که صدای چرخش مداوم را می شنوید، معمولاً به این دلیل است که یاتاقان های محورهای محرک در وضعیت نامناسبی قرار دارند. این خطر وجود دارد که آنها بشکنند و باعث از بین رفتن کل گیربکس شوند. اگر درگیر کردن اهرم دنده در یک یا چند موقعیت غیرممکن شود، به احتمال زیاد سیستم انتخاب دنده مسدود شده است یا اتصال از کار افتاده است. کمبود روغن و آلودگی روغن نیز ممکن است دلیل آن باشد. آیا وقتی تعویض دنده و/یا درگیر شدن دنده مشکل می شود صداهای ترک خوردگی می شنوید؟ این ممکن است نشانه ای از فرسوده شدن سنکروها یا روغن کاری نبودن چرخ دنده ها باشد که از به هم خوردن آن ها با چرخ دنده ها جلوگیری می کند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز E300

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز E300

ما یک راه حل تضمینی برای مشکلات گیربکس اتوماتیک خودروهای مرسدس بنز E300 ارائه میدهیم.  در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان که بزرگترین مرکز تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد، انواع خدمات تشخیص عیب گیربکس اتوماتیک، تعمیر و نگهداری، تعمیر، قطعات یدکی و فروش قطعات گیربکس خودروهای مرسدس بنز را با درک کیفیت برتر و تیم فنی متخصص به شما ارائه می دهیم. (تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز E300)

آیا مطمئن نیستید که گیربکس اتوماتیک شما خراب شده است یا نیازمند تعمیر می باشد؟ شما می توانید همین حالا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید و از مشاورات رایگان ما نهایت استفاده را بهرمند شوید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

 گیربکس مرسدس بنز E300

تعویض روغن گیربکس معمولاً نصف قیمت شستشوی گیربکس است زیرا برای انجام آن به مقدار کمی مایع و زمان کمتر نیاز دارد. تعویض روغن گیربکس مرسدس بنز E300  برای سالم و روان نگه داشتن گیربکس خودروی شما بسیار موثر است. اگر به طور معمول مایعات خود را حداقل هر 30000 مایل یا بیشتر تعویض نکنید، ممکن است متوجه شوید مرسدس بنز E300 شما لغزش گیربکس دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد فواصل مسافت پیموده شده که در آن گیربکس شما نیاز به تعویض مایع دارد، دفترچه راهنمای مالک خودرو خود را بررسی کنید. در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، ما ترکیبی از مایعات ویژه گیربکس را ارائه می دهیم . همچنین می توانید سرویس انتقال را به صورت آنلاین نوبت رزرو کنیدو حتی بیشتر ذخیره کنید. اگر برای تحقیق در مورد سطح مایعات، قیمت گذاری، یا انتخاب یک مرکز خدمات به کمک نیاز دارید، با ما با شماره 09128390325 تماس بگیرید و یکی از مشاوران خدمات ما با کمال میل کمک خواهد کرد.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز E300

فیلتر گیربکس مرسدس بنز E300

تعویض فیلتر گیربکس مرسدس بنز E300 به اندازه فیلترهای اضافه شده در خودرو مفید نیست. اجزای متعددی در فیلتر انتقال شما وجود دارد، از جمله خود فیلتر، که معمولاً یک صفحه فلزی با مواد فیبر است که آلاینده ها را جذب می کند. مرسدس بنز E300 شما همچنین دارای یک لوله پیکاپ، واشر و مهر و موم لاستیکی است که ممکن است همگی به همراه فیلتر نیاز به تعویض داشته باشند. فیلتر گیربکس مرسدس بنز E300 شما باید در هر 30000 یا 50000 مایل تعویض شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسافت پیموده شده و فواصل زمانی، شجاعانه راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو خود را بررسی کنید. همچنین می توانید برای مشاوره تخصصی با تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید. اگر مایلید که ما خدمات انتقال شما را انجام دهیم، ما معمولاً کوپن‌های خدمات انتقال را به صورت ماهیانه تبلیغ می‌کنیم، از حق بیمه فیلتر گرفته تا خدمات ویژه مایعات.

تعویض گیربکس مرسدس بنز E300

گیربکس خودرو بسیار پیچیده است. انتخاب مجدد یا جایگزینی یک انتقال نفوذی می تواند فوق العاده سخت باشد. اغلب، عامل انتخاب، تعیین این است که کدام مؤلفه‌ها نفوذی یا خراب هستند. در طی بازسازی،تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، گیربکس مرسدس بنز E300 شما را به طور کامل جدا می کند و تک تک قطعات را تمیز و عیب یابی می کند. این امر مستلزم دانش گسترده نه در مورد اجزای گیربکس، بلکه هزینه تعمیر در مقابل تعویض است. همچنین مستلزم دانستن این است که کدام قطعات سازگار هستند. تکنسین های کارشناسی ارشد مرسدس بنز ما در گیربکس ها تخصص دارند و می توانند این فرآیند را سریع و موثر انجام دهند.

مشکلات گیربکس مرسدس بنز E300

  • اگر هنگام تعویض دنده متوجه صدای عجیب و غریب یا صدای خراشیدگی شدید یا اگر هنگام تعویض دنده احساس کردید که دنده‌هایتان درگیر می‌شوند، گیربکس شما به روان‌کننده بیشتری نیاز دارد یا چیزی ناسالم‌تر ممکن است مقصر باشد.
  • اگر چراغ هشدار گیربکس مرسدس بنز E300 شما روشن باشد، یک علامت واضح است.
  • نشت مایع گیربکس واضح ترین علامتی است که نیاز به تعویض روغن گیربکس یا حتی یک سرویس شستشوی کامل دارید. فوق‌العاده است، اما نشت می‌تواند به این معنی باشد که شیلنگ گیربکس شما مشکل دارد.
  • بوهای عجیب و غریب نشان می دهد که مایع گیربکس شما در داخل قطعات شما می سوزد.
  • یکی از مشخص ترین نشانه ها زمانی است که گیربکس شما دنده ها را تعویض می کند اما نتیجه آن تعویض ها با تاخیر انجام می شود.

اگر تجربه کردید یا فکر می کنید که ممکن است هر یک از این مشکلات را تجربه کنید، در همین لحظه تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید و ما شما را در مراحل گام به گام بررسی سطح مایعات شما راهنمایی می کنیم یا می توانید مرسدس بنز E300 خود را بیاورید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس LS 460

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس LS 460

چرا تعمیر گیربکس لکسوس LS 460 شما بسیار مهم است؟ گیربکس نیرو را از موتور به چرخ ها می رساند تا بتوانید طبق شرایط خودرو رانندگی کنید. از آنجایی که گیربکس باید مقدار دقیق قدرت را برای میزان سرعت مورد نظر شما بررسی کند، یک مشکل انتقال کوچک می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد LS 460 شما بگذارد. آنها اغلب به راحتی قابل توجه هستند. مشکلات گیربکس لکسوس LS 460 می تواند شامل تاخیر در تعویض دنده، پریدن یا ساییدن در هنگام شتاب گیری، احساس لرزش، یا صدای سوت و بوی سوزش از زیر کاپوت باشد. گیربکس کار ایرانیان ( تعمیر تخصصی. قیمت مناسب. تحویل در سریعترین زمان ممکن)

توصیه ها برای گیربکس لکسوس LS 460

سیستم گیربکس LS 460 خود را به طور مرتب از نظر ساییدگی بررسی کنید.

به طور خاص، لکسوس توصیه می کند که مایعات گیربکس و دیفرانسیل را در لکسوس LS 460 در فواصل زمانی معین با روغن گیربکس مورد تایید لکسوس تعویض کنید.

تکنسین های ما برای سرویس سیستم های انتقال لکسوس LS 460 طبق توصیه های سازنده خودرو آموزش دیده اند. برای کمک به تشخیص، تعمیر و پیشگیری از مشکلات عمده گیربکس، با مشاهده اولین نشانه مشکلات انتقال، به تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان مراجعه کنید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان(تعمیر گیربکس اتوماتیک)

اگر هر یک از این مشکلات را تجربه می کنید یا فکر می کنید ممکن است با هر یک از این مشکلات روبرو شده باشید، امروز با تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید و ما شما را در مراحل گام به گام بررسی سطح مایعات شما راهنمایی می کنیم یا می توانید Lexus LS 460 خود را به تعمیرگاه ما بیاورید- تکنسین های آموزش دیده می توانند هر مشکلی که ممکن است وسیله نقلیه شما داشته باشد را به عنوان بخشی از فرآیند بازرسی چند نقطه ای خود به صورت رایگان تشخیص دهند.

قیمت سرویس گیربکس لکسوس LS 460

ما سخت کار می کنیم تا تعمیرات و خدمات مقرون به صرفه گیربکس Lexus LS 460 را ارائه دهیم. از گیربکس کار ایرانیان محلی خود بازدید کنید و ما به ماشین شما یک چک حسن نیت ارائه می دهیم. ما سیستم‌ها و اجزای اصلی LS 460 شما را بررسی می‌کنیم تا به تصمیم‌گیری در مورد خدمات خودروی شما کمک کنیم. چه خودروی شما به تعویض مایع گیربکس یا تعمیر نیاز داشته باشد، می‌توانید به شعار سه‌گانه ما اعتماد کنید: تعمیر حرفه ای. قیمت مناسب. تحویل در سریعترین زمان.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس LS 460

 چه زمانی باید روغن گیربکس LS 460 خود را بررسی یا تعویض کنم؟

نگهداری از مایع گیربکس لکسوس LS 460 یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ سلامت گیربکس است. یک قانون کلی این است که مایع گیربکس خود را هر 30000 تا 60000 مایل بررسی و تعویض کنید، اما اگر به لکسس خود سخت بگیرید، این جدول زمانی می تواند تغییر کند. نشتی یا مایع گیربکس پایین به راحتی قابل تشخیص است و تعمیر آن مقرون به صرفه است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک DSG

 

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک DSG

DSG نوع جدیدی از گیربکس است و به صورت مخفف کلمه (گیربکس دایرکت شیفت) وارد زندگی ما شده است. با هماهنگ کردن تعویض دنده به طور کلی کیفیت رانندگی ما را افزایش می دهد.در ادامه مطلب”تعمیر گیربکس اتوماتیک DSG” همراه تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان باشید.

گیربکس DSG چیست؟

سیستم DSG که به عنوان گیربکس دو کلاچه نیز شناخته می شود، یک سیستم انتقال قدرت است که به عنوان جایگزینی برای گیربکس اتوماتیک سنتی با این ویژگی ارائه می شود. در گذشته انواع گیربکس به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم می شد، اما در حال حاضر نوع جدیدی از گیربکس وجود دارد که آن را DSG می نامیم. این نوع گیربکس که امکان تعویض دنده را سریعتر از سایر انواع گیربکس دارد، با این ویژگی عملکرد بالاتر و رانندگی ایمن تری را ارائه می دهد.

گیربکس DSG چگونه کار می کند؟

گیربکس های اتوماتیک معمولی مانند خودروهایی که دارای گیربکس دستی هستند، پدال کلاچ ندارند. دلیلش این است که کلاچ ندارد که موتور را به گیربکس وصل کند. خودروهای دارای DSG دارای یک کلاچ کنترل شده الکترونیکی هستند که می تواند به طور خودکار درگیر و جدا شود. برای انتقال نیروی موتور از گیربکس به چرخ های خودرو از کلاچ استفاده می شود. در حالی که این اتفاق می افتد، سیستم الکترونیکی خودرو پیش بینی می کند که شما به دنده بعدی نیاز دارید و از کلاچ دوم برای آماده سازی دنده استفاده می کند. هنگامی که خودرو تصمیم می گیرد زمان تعویض دنده فرا رسیده است، جعبه دنده را ارسال می کند تا کلاچ فعلی را آزاد کند و کلاچ دوم پیش بینی شده دیگر را درگیر کند. بنابراین، تعویض دنده به صورت سیستماتیک و آسان انجام می شود.

مشکلات گیربکس اتوماتیک DSG چیست؟

دو گزینه وجود دارد که می تواند باعث نقص در گیربکس های DSG شود. در صورت بروز نقص در واحد هیدرولیک، خودرو به حرکت خود ادامه می دهد، اما لامپ خرابی روشن می شود. با این حال، ادامه استفاده از آن به این شکل انتخاب درستی نخواهد بود. نقص در یونیت Electronic که یک واحد دیگر است باعث ایجاد لرزش در هنگام تعویض دنده می شود یا دنده اصلاً تعویض نمی شود، وسیله نقلیه شما صدای بلندی ایجاد می کند و سطح لرزش افزایش می یابد. در صورت خرابی واحد الکترونیکی، خودرو را نمی توان به طور کلی ادامه داد. به همین دلیل برای رفتن به سرویس به یک یدک کش خودکار نیاز دارید.

گیربکس اتوماتیک DSG

کدام خودروها دارای گیربکس DSG هستند؟

استفاده از این نوع گیربکس در خودروهای گروه فولکس واگن از جمله آئودی، میتسوبیشی، نیسان، پورشه و بی ام و آغاز شده است. با این حال می توان گفت فولکس واگن در بین این برندها اولین است.

مزایای گیربکس DSG

  • سریعتر از گیربکس های سنتی حرکت می کند زیرا ساختاری دارد که انتقال دنده را پیش بینی می کند.
  • خودروهای دارای گیربکس DSG به طور کلی مصرف سوخت کمتری نسبت به خودروهای با گیربکس معمولی دارند.
  • با کاهش زحمت راننده به دلیل ساختار کلاچ، لذت رانندگی را افزایش می دهد.

معایب گیربکس DSG

  • ساختار پیچیده گیربکس یک وسیله نقلیه با گیربکس DSG فرآیند تعمیر را پیچیده می کند. به همین دلیل، هزینه تعمیر ممکن است در مقایسه با گیربکس های معمولی بیشتر باشد.
  • خودروهای دارای گیربکس DSG، اگرچه تغییر دنده بعدی را پیش بینی می کند، اما نمی تواند با قطعیت بداند. این می تواند باعث تردید در موقعیت های رانندگی غیرقابل پیش بینی شود.
  • خودروهای با گیربکس DSG قیمت بالاتری نسبت به خودروهای با گیربکس معمولی دارند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا اپیروس با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا اپیروس با 12 ماه گارانتی

کیا اپیروس یک سدان سایز بزرگ لوکس است که در فاصله سال‌های 2002 تا 2010 توسط کیا به تولید می‌رسید. کیا اپیروس برادر ناهمسان هیوندای آزرا محسوب می‌شود که از نظر مشخصات فنی، شباهت‌های زیادی را می‌توان بین این دو خودرو مشاهده کرد. کیا اپیروس طی دوران حیات خود مورد فیس لیفت نیز قرار گرفت و نسخه‌های وارد شده به بازار ایران از نوع پسا فیس لیفت محسوب می‌شوند. در حالی‌که هیوندای آزرا با نگاهی به خودروهای آمریکایی هم‌دوره طراحی شده، طراحان کیا تصمیم گرفتند تا اپیروس را براساس خودروهای لوکس اروپایی طراحی کنند. از این رو نشانه‌هایی از مرسدس بنز، بنتلی و جگوار را می‌توان در طراحی کیا اپیروس مشاهده کرد. عمده نقطه قوت کیا اپیروس در مقایسه با خودروهای جوان‌تری که وارد بازار ایران شده‌اند، پیشرانه شش سیلندر این خودرو است که با هیوندای آزرا مشترک است و شتاب مناسبی را برای کیا اپیروس فراهم می‌کند. کیا اپیروس پس از توقف تولید با کیا کادنزا جایگزین شد. در این مطلب “تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا اپیروس با 12 ماه گارانتی” شماره تماس و آدرس تعمیرگاه تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک را درج می کنیم.

تعمیر گیربکس کیا اپیروس

خرابی قطعات در خودورهای گران قیمت و لوکس نیز دیده می‌شود و موردی کاملا طبیعی است. قطعات خودروها به مرور زمان به دلایل مختلفی همچون استهلاک، آسیب دیدگی، فرسودگی یا حتی عدم سرویس به موقع، دچار ایراد و خرابی می‌شوند. برخی از این قطعات، امکان تعمیر را ندارند؛ اما برخی دیگر را می‌توان برای تعمیر به دست تعمیرکاران متخصص سپرد.

باز کردن و خارج کردن گیربکس اتوماتیک از خودرو، کار حساس و بسیار ظریفی است و در صورتی که شخص غیرماهر اقدام به این کار کند، ممکن است خرابی گیربکس افزایش پیدا کند. به همین علت، همیشه پیشنهاد می‌شود که فکر تعمیر گیربکس کیا و حتی باز کردن آن را از سرتان بیرون کنید. در صورتی که طی این کار آسیب دیگری به گیربکس برسد، هزینه تعمیر آن به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

تعمیر گیربکس کیا اپیروس در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تعمیر گیربکس اتومات کیا، نیازمند بهره‌مندی از دانش و تخصص کافی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو است. در صورتی که تعمیر گیربکس کیا خود را به تعمیرکار غیرماهر بسپارید، باید منتظر بروز مشکلات جدی‌تر برای خودروی خود باشید.

علت‌های رایج خرابی گیربکس اپیروس

بسته به نوع گیربکس، ممکن است علت‌های متفاوتی برای خرابی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهایی که دارای گیربکس دستی هستند، مورادی مثل کشیدن دنده عقب، فشار بیش از حد به پدال گاز یا حتی کیفیت پایین گیربکس، منجر به خرابی آن شوند. در این صورت، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه گیربکس کیا وجود ندارد.

در خودروهای اتوماتیک، این قضیه مقداری متفاوت است. به عنوان مثال، زمانی که در حال حرکت هستید، نباید دست به تغییر حالت گیربکس بزنید. به عنوان مثال، در صورتی که در حال حرکت هستید، تعویض حالت گیربکس به پارک، می‌تواند باعث رابی گیربکس شما شود. از دیگر دلایل متداولی که شما را نیازمند تعمیر گیربکس کیا می‌کند، می‌توان به:

  • نشت روغن از گیربکس
  • خلاص شدن گیربکس در حالت پارک
  • انتخاب حالت رانندگی (Drive) هنگام گاز دادن
  • خلاص کردن خودرو در سراشیبی
  • و…

در صورتی که هرکدام از این عوامل را در هنگام استفاده از خودروی کیا خود رعایت نمی‌کنید، دیر یا زود نیازمند استفاده از خدمات تعمیر گیربکس کیا خواهید شد.

تعمیر گیربکس بنز

 

تعمیر گیربکس بنز

خودروهای مرسدس بنز همواره یکی از بهترین خودروهای گران قیمت و باکیفیت در تمام جهان بوده‌اند. این خودروها به دلیل بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و همچنین قطعات کاملا بهینه، راندمان و عمر بالایی دارند. قطعات بکاررفته در خودروهای بنز، همگی از بهترین مواد اولیه تولید شده و به دقت و ظرافت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. بنابراین می‌توانند زمان بسیار زیادی را بدون مشکل و نیاز به تعمیر یا تعویض سپری کنند. اما خودرو یک وسیله نقلیه است که به مرور زمان فرسوده می‌شود؛ بنابراین دور از انتظار نیست که بعد از چند سال استفاده، نیاز به تعمیر گیربکس مرسدس بنز خود داشته باشید!

تعمیر گیربکس بنز شامل سه مرحله اصلی می باشد:

  • تست و عیب یابی گیربکس بنز
  • تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده
  • تست خودرو یا گیربکس بعد از نصب

تعمیر گیربکس مرسدس بنز در تهران

تعمیرگاه تخصصی گیربکس کار ایرانیان، به عنوان مرکز تخصصی تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک، اقدام به عیب‌یابی تخصصی و تعمیر انواع گیربکس‌های G-Tronic می‌کند. این تعمیرگاه دارای تکنسین‌های باتجربه و ماهری است که با بهرمندی از بروزترین دانش تئوری و عملی در زمینه تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک، اقدام به تعمیر گیربکس مرسدس بنز شما می‌کنند. همچنین در گیربکس کار ایرانیان، ما از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای ارائه خدمات خود استفاده می‌کنیم.

در این مرکز خدمات مختلفی نظیر تعمیر گیربکس، سرویس گیربکس و قطعات، تعویض روغن گیربکس و در کل، تمامی خدمات مربوط به گیربکس اتوماتیک خودرو به شما هموطنان عزیز ارائه می‌شود. این تعمیرگاه قادر به تعمیر گیربکس اتوماتیک طیف گسترده‌ای از خودروهای خارجی است. برای مثال:

  • تعمیر گیربکس پورشه
  • تعمیر گیربکس تویوتا
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک جک
  • تعمیر گیربکس لکسوس
  • تعمیر گیربکس بی ام و
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای
  • و…

طی فرآیند تعمیر گیربکس مرسدس بنز، ممکن است نیاز به قطعه‌ای کمیاب داشته باشید. با توجه به فراوانی قطعات فیک و بی‌کیفیت، ما در گیربکس کار ایرانیان تصمیم گرفتیم برخی از قطعات اورجینال کمیاب را تهیه و در اختیار شما قرار دهیم. این قطعات همگی تولید شرکت مرسدس بنز هستند و کیفیتی مشابه قطعه فابریک دارند. در صورتی که بخواهید از قطعات فیک استفاده کنید، ممکن است به قطعات دیگر نیز آسیب وارد شود. در موارد زیادی نیز گیربکس خودرو مجددا دچار مشکل شده که نتیجه استفاده از قطعات فیک است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس ES250

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس ES250

چرا تعمیر گیربکس لکسوس ES250 شما بسیار مهم است؟ گیربکس نیرو را از موتور به چرخ ها می رساند تا بتوانید طبق شرایط خودرو رانندگی کنید. از آنجایی که گیربکس باید مقدار دقیق قدرت را برای میزان سرعت مورد نظر شما بررسی کند، یک مشکل انتقال کوچک می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد ES250 شما بگذارد. آنها اغلب به راحتی قابل توجه هستند. مشکلات گیربکس لکسوس ES250 2016 می تواند شامل تاخیر در تعویض دنده، پریدن یا ساییدن در هنگام شتاب گیری، احساس لرزش، یا صدای سوت و بوی سوزش از زیر کاپوت باشد. گیربکس کار ایرانیان ( تعمیر تخصصی. قیمت مناسب. تحویل در سریعترین زمان ممکن)

توصیه ها برای گیربکس لکسوس ES250

سیستم گیربکس ES250 خود را به طور مرتب از نظر ساییدگی بررسی کنید.

به طور خاص، لکسوس توصیه می کند که مایعات گیربکس و دیفرانسیل را در لکسوس ES250 در فواصل زمانی معین با روغن گیربکس مورد تایید لکسوس تعویض کنید.

تکنسین های ما برای سرویس سیستم های انتقال لکسوس ES250 طبق توصیه های سازنده خودرو آموزش دیده اند. برای کمک به تشخیص، تعمیر و پیشگیری از مشکلات عمده گیربکس، با مشاهده اولین نشانه مشکلات انتقال، به تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان مراجعه کنید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان(تعمیر گیربکس اتوماتیک)

اگر هر یک از این مشکلات را تجربه می کنید یا فکر می کنید ممکن است با هر یک از این مشکلات روبرو شده باشید، امروز با تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید و ما شما را در مراحل گام به گام بررسی سطح مایعات شما راهنمایی می کنیم یا می توانید Lexus ES 250 خود را به تعمیرگاه ما بیاورید- تکنسین های آموزش دیده می توانند هر مشکلی که ممکن است وسیله نقلیه شما داشته باشد را به عنوان بخشی از فرآیند بازرسی چند نقطه ای خود به صورت رایگان تشخیص دهند.

قیمت سرویس گیربکس لکسوس ES250

ما سخت کار می کنیم تا تعمیرات و خدمات مقرون به صرفه گیربکس Lexus ES250 را ارائه دهیم. از گیربکس کار ایرانیان محلی خود بازدید کنید و ما به ماشین شما یک چک حسن نیت ارائه می دهیم. ما سیستم‌ها و اجزای اصلی ES250 شما را بررسی می‌کنیم تا به تصمیم‌گیری در مورد خدمات خودروی شما کمک کنیم. چه خودروی شما به تعویض مایع گیربکس یا تعمیر نیاز داشته باشد، می‌توانید به شعار سه‌گانه ما اعتماد کنید: تعمیر حرفه ای. قیمت مناسب. تحویل در سریعترین زمان.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس ES250

تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا

گیربکس شما نیرو را از موتور به چرخ ها منتقل می کند تا بتوانید با سرعت دلخواه رانندگی کنید. از آنجایی که گیربکس باید مقدار دقیق قدرت را برای میزان سرعت مورد نظر شما ترجمه کند، یک مشکل انتقال کوچک می تواند ضربه بزرگی به عملکرد کیا کادنزا شما وارد کند. این یک نوع مشکل ماشین است که تشخیص آن سخت نیست. مشکلات گیربکس کیا کادنزا می تواند خود را به صورت تاخیر در تعویض دنده، ساییدگی هنگام شتاب گیری، تکان دادن خودرو با هر سرعتی، یا صدای سوت یا بوی سوختن از زیر کاپوت نشان دهد. در این مطلب “تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا کادنزا” شماره تماس و آدرس تعمیرگاه تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک را درج می کنیم.

تعمیر گیربکس کیا کادنزا در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تعمیر گیربکس اتومات کیا، نیازمند بهره‌مندی از دانش و تخصص کافی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو است. در صورتی که تعمیر گیربکس کیا خود را به تعمیرکار غیرماهر بسپارید، باید منتظر بروز مشکلات جدی‌تر برای خودروی خود باشید.

علت‌های رایج خرابی گیربکس کادنزا

بسته به نوع گیربکس، ممکن است علت‌های متفاوتی برای خرابی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهایی که دارای گیربکس دستی هستند، مورادی مثل کشیدن دنده عقب، فشار بیش از حد به پدال گاز یا حتی کیفیت پایین گیربکس، منجر به خرابی آن شوند. در این صورت، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه گیربکس کیا وجود ندارد.

در خودروهای اتوماتیک، این قضیه مقداری متفاوت است. به عنوان مثال، زمانی که در حال حرکت هستید، نباید دست به تغییر حالت گیربکس بزنید. به عنوان مثال، در صورتی که در حال حرکت هستید، تعویض حالت گیربکس به پارک، می‌تواند باعث رابی گیربکس شما شود. از دیگر دلایل متداولی که شما را نیازمند تعمیر گیربکس کیا می‌کند، می‌توان به:

  • نشت روغن از گیربکس
  • خلاص شدن گیربکس در حالت پارک
  • انتخاب حالت رانندگی (Drive) هنگام گاز دادن
  • خلاص کردن خودرو در سراشیبی
  • و…

در صورتی که هرکدام از این عوامل را در هنگام استفاده از خودروی کیا خود رعایت نمی‌کنید، دیر یا زود نیازمند استفاده از خدمات تعمیر گیربکس کیا خواهید شد.

شماره تماس تعمیرکار گیربکس اتوماتیک

 

تعمیر گیربکس کیا کادنزا

یادتون باشه تعمیر گیربکس رو به هیچ تعمیرکاری نسپارید!!! تعمیر گیربکس حوزه تخصصی خود را دارد و هر تعمیرکاری نمی تواند در آن دخیل باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به دانش و تجربه چندین ساله دارد که باید به آن توجه کنید. مجموعه گیربکس کار ایرانی با داشتن کادری متخصص و مجرب این تضمین را به شما می دهد تا گیربکس خودرو خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

چرا گیربکس اتوماتیک خراب می شود

 

چرا گیربکس اتوماتیک خراب می شود

چرا گیربکس اتوماتیک خراب می شود؟ سوالی که بیشتر دارندگان خودروهای اتوماتیک پس از خرابی گیربکس آن را سرچ می کنند. عوامل بسیاری همچون: بردار گشتاور گیربکس خودرو، محفظه گیربکس، گروه های کلاچ دنده، گروه های دنده خورشیدی، قطعات گیربکس اتوماتیک مانند پمپ روغن و بدنه سوپاپ هیدرولیک با نقص در عملکرد مواجه شده اند. در گیربکس های دستی، نقص در قطعاتی مانند چرخ دنده، دنده گروه، سنکرومش، شفت ورودی، مهر و موم گیربکس و چنگال دنده مشاهده می شود. پس از بررسی قطعاتی که ممکن است در اثر خرابی گیربکس خودرو شما ایجاد شده باشد، آن را برای رفع عیب تعمیر می کنیم.

گیربکس که بیشتر با جعبه دنده شناخته می شود، یکی از قطعات کلیدی است که وسیله نقلیه شما را در حرکت نگه می دارد. گیربکس نیرویی را که از موتور دریافت می کند با مقدار گشتاور مورد نظر به شفت منتقل می کند. وضعیت گیربکس خودرو به طور مستقیم بر عملکرد آن تأثیر می گذارد. به همین دلیل عیوب گیربکس راحتی استفاده از وسایل نقلیه را کاهش می دهد. چرا گیربکس اتوماتیک از کار می افتد؟ پاسخ سوال باید درست مشخص شود. قبل از تعمیر گیربکس خودروهای شما، علل خرابی را بررسی می کنیم تا اقدام مناسب، شناسایی و تعمیر آنها را انجام دهیم. شرایط مختلفی برای خرابی گیربکس خودروی شما وجود دارد. در ادامه این مطلب”چرا گیربکس اتوماتیک خراب می شود؟” همراه گیربکس کار ایرانیان باشید.

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک شما یک سیستم بسیار پیچیده مکانیکی و کامپیوتری است. به همین دلیل تعمیر گیربکس اتوماتیک شما می تواند گران تر از موتور شما باشد (بسته به ماشین خاص شما). این بدان معناست که اگر یکی از این علائم ظاهر شد بهتر است به جای نادیده گرفتن یا صبر کردن برای از بین رفتن آن توجه کنید. در صورت غفلت از خدمات آن، ممکن است هزینه و ناراحتی زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

چرا گیربکس اتوماتیک خراب می شود؟

1. احساس ساییدگی یا لرزش در دنده

گیربکس اتوماتیک شما معمولاً هنگام تعویض دنده به آرامی کار می کند. هنگام تعویض دنده خودرو، نباید احساس ساییدگی، لیز خوردن یا لرزش داشته باشید. هنگامی که یک انتقال شروع به مشکلاتی می کند، این علائم می توانند ناچیز به نظر برسند. اما، بهتر است در این مرحله توجه کنید زیرا احتمالاً با استفاده بدتر می شود. اگر در حال حاضر هنگام تعویض دنده ماشین، احساس ناراحتی می‌کنید،وقت آن است که به یک تعمیرگاه تخصصی گیربکس مراجعه کنید. به طور معمول وقتی گیربکس های اتوماتیک دنده ها آسیب دیده اند، به تدریج بدتر می شوند.

2. خودرو در هنگام دنده درگیر نمی شود

وقتی خودروی خود را به حرکت در می‌آورید یا دنده عقب می‌گذارید، بلافاصله پاسخ می‌دهد یا تاخیر دارد؟ گیربکس ماشین با درایو یا دنده عقب اصلا درگیر نمیشه؟ این هر دو مسائلی هستند که ممکن است نشان دهنده یک مشکل باشند. این می تواند نشان دهنده مشکلی در روغن شما باشد که خواص محافظتی آن تحلیل رفته و غلیظ شده است. در این مورد یک تعویض روغن خوب می تواند به شما کمک کند.

»»تعویض روغن گیربکس اتوماتیک در تهران««

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد